Nawigacja
Strona Główna
Forum
Sklep
Quizy
Filmiki
Dotacja
Kontakt
Kanał RSS
Szukaj
Generator Sygnaturek
Potwory

System Craftingu
Tablety
Alchemia
Questy
Mapy
Item Mall
Postacie chińskie
Postacie europejskie
Forgotten World
Swtor
gry strzelanki
Zarabianie w Necie
Informacje o Cookies
Dotacja
Stan konta Portalu:
Potrzeba: 399 zł (mc)
Zebrano: 192 zł
Brakuje: 207 zł

Jak mogę pomóc?
Najnowsze media
Chmura tagów

Poradniki


Game Guide: Interfejs


Interface



Obrazek


1. Okno postaci


Obrazek


Tu wyświetlany jest obecny stan postaci w czasie rzeczywistym.
Imię postaci, poziom, HP, MP i stan naładowania berserka.
Aby rozdać punkty, klikamy na przycisk +, który pojawia się po awansie postaci na wyższy poziom doświadczenia. Poprzez naciśnięcie przycisku + możemy także zobaczyć szczegółowe informacje na temat naszej postaci, przycisk ten jest jednak widoczny tylko do momentu rozdania statów.
Ikona zwierzęcia znajduje się pod oknem ze stanem postaci, ale tylko wtedy, gdy jest ono aktywne.



2. Okno celu


Obrazek
Obrazek

Informacje o zaznaczonym celu są wyświetlane.
Jeśli chodzi o potwory to wyświetlany jest: stan zdrowia, poziom i informacje o statusie, natomiast, jeśli chodzi o postacie to są to wiadomości o: rasie (Europejska/Chińska), nazwie postaci, zawodzie, jaki wykonuje, poziomie danego zawodu (kupiec, strażnik, złodziej) oraz o ewentualnych statusach i bufach.

 
3. Minimapa


Obrazek


Minimapa jest używana w miastach i poza nimi.
Kliknięcie na przycisk przypominający planetę przenosi nas do mapy świata.
Członkowie party są na minimapie zaznaczeni na zielono. Jeśli znajdują się oni poza zasięgiem mapy, to ich pozycje wskazuję małe strzałki.
Minimapę możemy również przybliżać i oddalać za pomocą przycisków + i -.
Minimapa wskazuje nam także lokalizację NPC, którzy są związaniu z zadaniem, które obecnie wykonujemy.
Możemy dostrzec na niej także:
-npc - niebieskie kropki,
-członkowie akademii-różowe,
-unikaty - fioletowe,
-pety - brązowe/pomarańczowe



4. Okno wezwanych zwierząt


Obrazek


Wyświetlany jest tu stan zdrowia i miniaturka zwierząt, które są aktywne. Kliknięcie na dany portret umożliwia nam wydawanie poleceń zwierzakowi.



5. Okno z ikonami party


Obrazek


W tym oknie wyświetlane są informacje na temat członków party.
Nazwa ich postaci, poziom HP i MP oraz ewentualne statusy.
Lidera party możemy poznać po ikonie, która zawsze jest wyświetlana na samej górze członków oraz po czerwonej chorągiewce.
Osoba z party może być wybrana poprzez kliknięcie na jej ikonę przyciskiem myszy lub ctrl + 2 do 8, członkowie pt, ctrl+1 my sami.

6. Wiadomość i zawiadomienie


Obrazek


Zawiadomienie o wiadomości i sama wiadomość jest wyświetlana na tym obszarze.



7. Okno rozmowy


Obrazek


Możesz rozmawiać z różnymi graczami w takich oknach jak:
- All (Wszyscy: kolor biały),
- Party (Drużyna: kolor ciemno zielony),
- Guild (Gildia: kolor pomarańczowy),
- Union (Unia: kolor jasnozielony),
- Academy (Akademia: kolor ciemnoniebieski)
- Globall (Globalna wiadomość: kolor żółty)




Pasek punktów doświadczenia/umiejętności, pasek akcji, menu



1. Pasek doświadczenia/umiejętności


Obrazek


Obrazuje ilość doświadczenia i punktów umiejętności (graficznie oraz w liczbach


a)Pasek obrazujący nasz lvl, ilość doświadczenia oraz posiadane punkty umiejętności (SP)

Obrazek



b)Pasek doświadczenia

Obrazek


Pasek ten przedstawia ilość doświadczenia jaką posiadamy do pełnych 10%.
Na przykład: posiadamy 5% doświadczenia to pasek wskaże 50%.
Po zdobyciu 10% pojawi się informacja w postaci cyfry z lewej strony paska



2. Pasek akcji


Obrazek


Szybkie użycie umiejętności, przedmiotów itp.
Używanie rzeczy na pasku odbywa się za pomocą klawiszy 0-1, a zmiana zakładek przy pomocy F1-F4.


3. Dodany pasek akcji


Obrazek


To pasek, który możemy ustawić w dowolnym miejscu na ekranie monitora. Działa tak samo jak podstawowy pasek akcji. Przedmioty/umiejętności na nim zawarte uruchamiamy klawiszem spacji + klawisz numeryczny od 0-1.


4. Menu i podręczne przyciski


Obrazek


Okrągłe ikonki umożliwiają nam otwarcie okienka:
1. Informacji o postaci,
2. Ekwipunku,
3. Skili,
4. Item malla.



5. System wiadomości


Obrazek


W tym oknie wyświetlane są wiadomości o naszych poczynaniach w grze. Okno te może ulec filtrowaniu, co w pewnym stopniu ograniczy ich wysyłanie.





Obrazek



Wraz z nowym updatem doszły nowe udogodnienia dla graczy, takie jak:
- udoskonalenie Item malla,
- wprowadzenie nowych funkcji w stall network,
- dodano i udoskonalono system obrazujący questy,
- poprawiono wygląd i funkcjonalność okienka mapy,
- zmieniono wygląd okna alchemii,


Item Mall


Obrazek


W oknie Item Malla nastąpiły znaczne rewolucje, zostało umożliwione nam założenie danego itemu, co dotyczy się nie tylko avatarów.

Dzięki nowym udoskonaleniom nasza postać może wyglądać tak:



Obrazek


Za pomocą scrolla możemy przybliżyć albo oddalić naszą postać, dodano także możliwość obrotu.

Nowy wygląd IM jest czytelny, a zarazem prosty w obsłudze, zatem możemy przejść dalej.



Sterowanie

Sterowanie myszką:

Obrazek

Lewy przycisk myszy:
1 Kliknięcie: Poruszanie się, wybór celu
2 Kliknięcia: Atak  
Klawiatura + lewy przycisk myszy:

1 CTRL + lewy przycisk myszy: Normalny atak
2 Alt + lewy przycisk myszy: Atak jako PK (players killer - zabójca graczy)

Prawy przycisk myszy:

1 Kliknięcie: Zmiana widoku
2 Kliknięcie na ikonę umiejętności odpowiada użyciu jej.

Kółko myszy:

1 Poruszenie rolką myszy: Przybliżenie, oddalenie widoku
2 Kliknięcie kółkiem myszy: Umiejętność ataku (lub klawisz X)
----------------------------------------------------------

Sterowanie klawiaturą:

Obrazek

1.Klawisze odpowiadające za poruszanie się (nie można ich zmienić):

Obrazek

2. Klawisze skrótów odpowiadające za interfejs (można je zmienić w opcjach):

Obrazek

3. Podstawowe klawisze skrótów (nie można ich zmienić):

Obrazek

4. Inne klawisze skrótów (można je zmienić w opcjach):

Obrazek

5. Klawisze używane razem z przyciskami myszki (nie mogą być zmienione):

Obrazek

6. Inne klawisze (nie mogą być zmienione):

Obrazek

7. Okno kontroli (klawisze odpowiadające ikonom mogą być zmienione w oknie opcji).
Pamiętaj, że każde zwierzątko ma inne okno kontroli i klawisze odpowiadające danym funkcjom mogą się zmienić.

>Zwierzęta transportujące towary i ludzi, zwierzęta zbierające przedmioty

Obrazek

> Zwierzęta atakujące

Obrazek[/center]
Autor: StaszeK_ Data: 28/08/2008


Wszelkie prawa do tego poradnika należą do administracji portalu i autora poradnika. Próby kopiowania bez zgody będą karane!

Panel użytkownika
Zobacz to!
Shoutbox
Shoutbox
Autor strony: Leszek Wróblowski
Powered by Simple CMS
Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie bez zgody autorów zabronione!