Nawigacja
Strona Główna
Forum
Sklep
Quizy
Filmiki
Dotacja
Kontakt
Kanał RSS
Szukaj
Generator Sygnaturek
Potwory

System Craftingu
Tablety
Alchemia
Questy
Mapy
Item Mall
Postacie chińskie
Postacie europejskie
Forgotten World
Swtor
gry strzelanki
Zarabianie w Necie
Informacje o Cookies
Dotacja
Stan konta Portalu:
Potrzeba: 399 zł (mc)
Zebrano: 192 zł
Brakuje: 207 zł

Jak mogę pomóc?
Najnowsze media
Chmura tagów

Skille Warrior


Warrior

Frenzy Buster Guard Barrier One-handed Lord One-handed Sword
Two-handed Lord Two-handed Sword Dual Lord Dual Axe

Ogólna ilość SP potrzebna do tej grupy Mastery:?

Frenzy Buster
Wojownicy pokonują swoich wrogów bazując na ogromne sile fizycznej. Potrzebują nowych umiejętności by walczyć z wyszukanymi umiejętnościami ofensywnymi jak i defensywnymi przeciwnika.

Taunting Target
Typ
Aktywny

Media

Opis
Krzyczy by zmniejszyć uwagę wroga skupionego na tobie.
Działanie
Krzyk na wroga. Zasięg 3m. Ilość celi 3. Im lepsze obrażenia fizyczne tym skill odnosi lepsze skutki (2.000% odzwierciedlenia).
Wymagane skille
Brak
Poziom
Skilla
Poziom
Mastery
Mana
Efekt
Punkty
Skilli
1
10
11
1.016
9
2
16
14
1.548
30
3
22
19
2.198
71
4
28
24
2.987
126
5
34
31
3.941
199
6
40
39
5.087
280
7
46
48
6.460
393
8
52
59
8.099
520
9
58
72
10.048
675
10
64
88
12.361
1.079
11
70
106
15.096
1.670
12
76
127
18.326
2.164
13
82
152
22.130
2.975
14
88
182
26.602
5.338
15
94
216
31.850
8.373
16
100
256
37.999
13.174
17
106
303
45.193
21.344
18
112
358
53.596
26.016
19
118
421
63.402
32.622
Ogólna ilość SP
117.058


Vital Increase
Typ
Aktywny
Media
Opis
Zwiększa twoje HP kosztem zmniejszenia twojego ataku fizycznego jak i magicznego o Odpowiedni stopień. Jesteś teraz przystosowany by przeżyć.
Działanie
Czas trwania 900sec. Maksymalne HP zwiększone o 583. Obrażenia Fizyczne i Magiczne zredukowane o 35%. Agresywność moobów wzrasta o 300%
Wymagane skille
Brak
Poziom
Skilla
Poziom
Mastery
Mana
Efekt
Punkty
Skilli
1
20
52
Maximu HP + 583
53
2
26
67
Maximu HP + 853
108
3
32
86
Maximu HP + 1182
172
4
38
108
Maximu HP + 1.581
253
5
44
134
Maximu HP + 2.062
355
6
50
166
Maximu HP + 2.639
468
7
56
203
Maximu HP + 3.328
623
8
62
246
Maximu HP + 4.150
813
9
68
298
Maximu HP + 5.126
1.545
10
74
359
Maximu HP + 6.282
1.999
11
80
430
Maximu HP + 7.648
2.494
12
86
514
Maximu HP + 9.259
4.689
13
92
612
Maximu HP + 11.154
6.806
14
98
726
Maximu HP + 13.381
10.811
15
104
860
Maximu HP + 15.991
19.938
16
110
1.015
Maximu HP + 19.048
24.155
17
116
1.197
Maximu HP + 22.621
30.079
Ogólna ilość SP
105.361


Descry
Typ
Aktywny
Opis
Umożliwia wszystkim w pobliżu ciebie wykrywanie wszystkich tych co są ukryci przez pewien czas, poprzez wzmacnianie ich znakiem stworzonym z fizycznej energii. Znak ten nie jest skuteczny jeśli poziom Desery jest niższy niż poziom ukrycia. Umiejętności nie są zastosowane na tobie i członkach Party.
Działanie
Czas działania 120sec. Zasięg 10m. Wykrywanie 3 lvl Niewidzialności.
Wymagane skille
Brak
Poziom
Skilla
Poziom
Mastery
Mana
Efekt
Punkty
Skilli
1
30
53
Wykrywanie 3 lvl Niewidzialności.
Zasięg 10m
144
2
40
77
Wykrywanie 4 lvl Niewidzialności.
Zasięg 11m
280
3
50
110
Wykrywanie 5 lvl Niewidzialności
Zasięg 12m
468
4
60
154
Wykrywanie 6 lvl Niewidzialności
Zasięg 13m
726
5
70
212
Wykrywanie 7 lvl Niewidzialności.
Zasięg 14m
1.670
6
80
287
Wykrywanie 8 lvl Niewidzialności.
Zasięg 15m
2.494
7
90
385
Wykrywanie 9 lvl Niewidzialności.
Zasięg 16m
5.675
8
100
512
Wykrywanie 10 lvl Niewidzialności.
Zasięg 17m
13.174
9
110
677
Wykrywanie 11 lvl Niewidzialności.
Zasięg 18m
24.155
10
120
889
Wykrywanie 12 lvl Niewidzialności.
Zasięg 20m
35.165
Ogólna ilość SP
83.951


Sprint Assault
Typ
Aktywny
Media
Opis
Umożliwia ci szturm na przeciwnika i zaatakowanie go z piorunującą prędkością oraz zwinnym ciałem dzięki gruntownym treningom, które wzmacniają refleks. Wróg mdleje lub zwalnia, niegotowy na ataki znienacka.
Działanie
Obrażenia Fizyczne 111~136 (46%). Szansa odrzucenia 40%. Szansa na ogłuszenie 25%, czas trwania 5sec. Agresywność moobów wzrasta o 3%.
Wymagane skille
Brak
Poziom
Skilla
Poziom
Mastery
Mana
Efekt
Punkty
Skilli
1
30
79
Ob. Fiz. 111~136 (46%). Szansa odrzucenia 40%. Szansa na ogłuszenie 25%, czas trwania 5sec. Agresywność moobów +3%.
144
2
34
93
Ob. Fiz 133~163 (46%). Szansa odrzucenia 40%. Szansa na ogłuszenie 25%, czas trwania 5sec. Agresywność moobów +4%.
199
3
38
108
Ob. Fiz. 158~193 (46%). Szansa odrzucenia 40%. Szansa na ogłuszenie 25%, czas trwania 5sec. Agresywność moobów +4%.
253
4
42
152
Ob. Fiz. 186~228 (46%). Szansa odrzucenia 44%. Szansa na ogłuszenie 25%, czas trwania 5sec. Agresywność moobów +5%.
318
5
46
144
Ob. Fiz. 218~266 (46%). Szansa odrzucenia 44%. Szansa na ogłuszenie 27%, czas trwania 5sec. Agresywność moobów +5%.
393
6
50
166
Ob. Fiz. 254~310 (46%). Szansa odrzucenia 48%. Szansa na ogłuszenie 27%, czas trwania 5sec. Agresywność moobów +5%.
468
7
54
190
Ob. Fiz. 294~359 (46%). Szansa odrzucenia 48%. Szansa na ogłuszenie 27%, czas trwania 5sec. Agresywność moobów +6%.
571
8
58
216
Ob. Fiz. 339~414 (46%). Szansa odrzucenia 52%. Szansa na ogłuszenie 27%, czas trwania 5sec. Agresywność moobów +6%.
675
9
62
246
Ob. Fiz. 390-476 (46%). Szansa odrzucenia 52%. Szansa na ogłuszenie 29%, czas trwania 5sec. Agresywność moobów +7%.
813
10
66
280
Ob. Fiz. 446-545 (46%). Szansa odrzucenia 52%. Szansa na ogłuszenie 29%, czas trwania 5sec. Agresywność moobów +7%.
1.420
11
70
317
Ob. Fiz. 510-623 (46%). Szansa odrzucenia 56%. Szansa na ogłuszenie 29%, czas trwania 5sec. Agresywność moobów +7%.
1.670
12
74
359
Ob. Fiz. 580-709 (46%). Szansa odrzucenia 60%. Szansa na ogłuszenie 29%, czas trwania 5sec. Agresywność moobów +8%.
1.999
13
78
405
Ob. Fiz. 659-805 (46%). Szansa odrzucenia 60%. Szansa na ogłuszenie 31%, czas trwania 5sec. Agresywność moobów +8%.
2.329
14
82
457
Ob. Fiz. 747-913 (46%). Szansa odrzucenia 64%. Szansa na ogłuszenie 31%, czas trwania 5sec. Agresywność moobów +9%.
2.975
15
86
514
Ob. Fiz. 845-1033 (46%). Szansa odrzucenia 64%. Szansa na ogłuszenie 31%, czas trwania 5sec. Agresywność moobów +9%.
4.689
16
90
577
Ob. Fiz. 954-1166 (46%). Szansa odrzucenia 68%. Szansa na ogłuszenie 31%, czas trwania 5sec. Agresywność moobów +9%.
5.675
17
94
648
Ob. Fiz. 1075-1314 (46%). Szansa odrzucenia 68%. Szansa na ogłuszenie 33%, czas trwania 5sec. Agresywność moobów +10%.
8.373
18
98
726
Ob. Fiz. 1210-1478 (46%). Szansa odrzucenia 72%. Szansa na ogłuszenie 33%, czas trwania 5sec. Agresywność moobów +10%.
10.811
19
102
813
Ob. Fiz. 1359-1661 (46%). Szansa odrzucenia 72%. Szansa na ogłuszenie 33%, czas trwania 5sec. Agresywność moobów +11%.
18.532
20
106
909
Ob. Fiz. 1525-1864 (46%). Szansa odrzucenia 76%. Szansa na ogłuszenie 33%, czas trwania 5sec. Agresywność moobów +11%.
21.344
21
110
1.015
Ob. Fiz. 1709-2089 (46%). Szansa odrzucenia 76%. Szansa na ogłuszenie 35%, czas trwania 5sec. Agresywność moobów +11%.
24.155
22
114
1.133
Ob. Fiz. 1914-2339 (46%). Szansa odrzucenia 80%. Szansa na ogłuszenie 35%, czas trwania 5sec. Agresywność moobów +12%.
27.877
23
118
1.263
Ob. Fiz. 2140-2615 (46%). Szansa odrzucenia 80%. Szansa na ogłuszenie 35%, czas trwania 5sec. Agresywność moobów +12%.
32.622
Ogólna ilość SP
168.305


Iron Skin
Typ
Aktywny
Media
Opis
Ta umiejętność sprawia, że twoja skóra staje się tak twarda jak stal i dodatkowo wzmacnia twoją odporność na ataki fizyczne. Umiejętności przekazują nieustępliwego ducha wojownika w gotowości do walki przeciwko wrogim atakom fizycznym.
Działanie
Czas trwania 45sec. Fizyczna obrona wzrasta o 238.
Wymagane skille
Brak
Poziom
Skilla
Poziom
Mastery
Mana
Efekt
Punkty
Skilli
1
40
77
Fizyczna obrona +238.
280
2
46
96
Fizyczna obrona +303.
393
3
52
118
Fizyczna obrona +380.
520
4
58
144
Fizyczna obrona +471.
675
5
64
175
Fizyczna obrona +579.
1079
6
70
212
Fizyczna obrona +708 .
1.670
7
76
254
Fizyczna obrona +859 .
2.164
8
82
304
Fizyczna obrona +1.037 .
2.975
9
88
363
Fizyczna obrona +1.247 .
5.338
10
94
432
Fizyczna obrona +1.493 .
8.373
11
100
512
Fizyczna obrona +1.781 .
13.174
12
106
606
Fizyczna obrona +2.118 .
21.344
13
112
715
Fizyczna obrona +2.512 .
26.016
14
118
842
Fizyczna obrona +2.972 .
32.622
Ogólna ilość SP
116.623


Howling Shout
Typ
Aktywny
Media
Opis
Krzyk, który prowokuje wrogów w twoim pobliżu i kieruje ich uwagę na ciebie.
Działanie
Krzyk na wroga.
Zasięg 20m.
Ilość celi 5.
Im lepsze obrażenia fizyczne tym skill odnosi lepsze skutki (2.000% odzwierciedlenia).
konsumpcja 10% HP.
Wymagane skille
Brak
Poziom
Skilla
Poziom
Mastery
Mana
Efekt
Punkty
Skilli
1
60
231
Ratio 10.776
726
2
66
280
Ratio 13.222
1.420
3
72
337
Ratio 16.114
1.834
4
78
405
Ratio 19.525
2.329
5
84
484
Ratio 23.541
3.790
6
90
577
Ratio 28.259
5.675
7
96
686
Ratio 33.793
9.013
8
102
813
Ratio 40.273
18.532
9
108
961
Ratio 47.850
22.750
10
114
1133
Ratio 56.699
27.877
11
120
1334
Ratio 67.018
35.165
Ogólna ilość SP
129.111


Mana skin
Typ
Aktywny
Media
Opis
Zobowiązuje wewnętrznego ducha do walki przeciwko magicznym siłom wrogich ataków, ochraniając twoją skórę maną i ulepszając twoją obronę przed magicznymi atakami.
Działanie
Czas trwania 45sec.
Obrona Magiczna zwiększona o 754.
Wymagane skille
Brak
Poziom
Skilla
Poziom
Mastery
Mana
Efekt
Punkty
Skilli
1
60
154
Magiczna obrona +754
726
2
66
187
Magiczna obrona +927
1.420
3
72
225
Magiczna obrona +1.132
1.834
4
78
270
Magiczna obrona +1.374
2.329
5
84
323
Magiczna obrona +1.660
3.790
6
90
385
Magiczna obrona +1.995
5.675
7
96
457
Magiczna obrona +2.389
9.013
8
102
542
Magiczna obrona +2.850
18.532
9
108
641
Magiczna obrona +3.389
22.750
10
114
755
Magiczna obrona +4.020
27.877
11
120
889
Magiczna obrona +4.755
35.165
Ogólna ilość SP
129.111


Guard Barrier
Wojownicy którzy mają mocniejszą moc fizyczną niż inni, w pełni wpływają na swoje fizyczne cechy aby ochraniać swoich kompanów, lub żeby poświecić siebie. Za pomocą tych umiejętności, uratowali życia wielu kompanom w wielu bitwach Ich umiejętności które pozwalają im na obronę innych, lub na stawanie czoła obrażeniom które innych sprawiały by o ogromne cierpienia dobrze działają w grupie


Pain Quota
Typ
Aktywny
Media
Opis
Ulepsza zdolność dzielenia się bólem z innymi członkami party. Tworzy ochronną warstwę jedności na jednym z członków party (włączając siebie) na pewien okres czasu, więc obrażenia zadawane jednemu z członków mogą być rozdzielone na wszystkich członków party.
Działanie
Czas działania 300sec.
Zasięg 150m.
Liczba połączeń 2.
Dzielenie 35% Obrażeń.
Wymagane skille
Brak
Poziom
Skilla
Poziom
Mastery
Mana
Efekt
Punkty
Skilli
1
20
17
35%
53
2
40
39
45%
280
3
60
77
55%
726
4
80
142
65%
2.494
5
100
256
75%
13.174
Ogólna ilość SP
16.727


Physical Fence
Typ
Aktywny
Media
Opis
Tworzy warstwę ochronną zawierającą przekonanie wojownika do jednego członka party. Podczas użycia tej umiejętności przekazujesz obrażenia fizyczne jednego Członka na siebie na określoną ilość czasu. Nie możesz używać tej umiejętności Na sobie, lub gdy oddalisz się na określoną odległość.
Działanie
Czas trwania 1.800sec.
Zasięg 150m.
Liczba połączeń 2.
Przejście 33% obrażeń fizycznych.
Wymagane skille
Brak
Poziom
Skilla
Poziom
Mastery
Mana
Efekt
Punkty
Skilli
1
30
26
33%
144
2
36
33
36%
226
3
42
42
39%
318
4
48
51
42%
431
5
54
63
45%
571
6
60
77
48%
726
7
66
93
51%
1.420
8
72
112
54%
1.834
9
78
135
57%
2.329
10
84
161
60%
3.790
11
90
192
63%
5.675
12
96
229
66%
9.013
13
102
271
69%
18.532
14
108
320
72%
22.750
15
114
378
75%
27.877
Ogólna ilość SP
95.636


Magical Fence
Typ
Aktywny
Media
Opis
Tworzy warstwę ochronną zawierającą obronne przekonanie wojownika do jednego członka party. Poprzez użycie tej umiejętności przekazujesz część magicznych obrażeń na siebie na określoną ilość czasu. Nie możesz używać tej umiejętności Na sobie, lub gdy oddalisz się na określoną odległość.
Działanie
Czas trwania 1.800sec.
Zasięg 150m.
Liczba połączeń 2.
Przejście 36% obrażeń magicznych.
Wymagane skille
Brak
Poziom
Skilla
Poziom
Mastery
Mana
Efekt
Punkty
Skilli
1
40
39
36%
280
2
46
48
39%
393
3
52
59
42%
520
4
58
72
45%
675
5
64
88
48%
1.079
6
70
106
51%
1.670
7
76
127
54%
2.164
8
82
152
57%
2.975
9
88
182
60%
5.338
10
94
216
63%
8.373
11
100
256
66%
13.174
12
106
303
69%
21.344
13
112
358
72%
26.016
14
118
421
75%
32.622
Ogólna ilość SP
116.623


Protect
Typ
Aktywny
Media
Opis
Prowokuje wroga aby zmienił swoją wrogość z członka party na osobę która użyła umiejętności.
Działanie
Czas działania 1.800sec.
Zasięg 150m.
Liczba połączeń 2.
Przejście 36% agresywności moobów.
Wymagane skille
Brak
Poziom
Skilla
Poziom
Mastery
Mana
Efekt
Punkty
Skilli
1
40
39
36%
280
2
46
48
39%
393
3
52
59
42%
520
4
58
72
45%
675
5
64
88
48%
1.079
6
70
106
51%
1.670
7
76
127
54%
2.164
8
82
152
57%
2.975
9
88
182
60%
5.338
10
94
216
63%
8.373
11
100
256
66%
13.174
12
106
303
69%
26.016
13
112
358
72%
26.016
14
118
421
75%
32.622
Ogólna ilość SP


Physical Screen
Typ
Aktywny
Media
Opis
Tworzy obronną warstwę potężnego zobowiązania na jednego z członków party i zwiększa obronę przed atakami bliskiego zasięgu na tego członka party przez określoną ilość czasu. Nie możesz używać tej umiejętności na sobie.
Działanie
Czas trwania 60sec.
Obrona fizyczna zwiększona o 541.
Wymagane skille
Brak
Poziom
Skilla
Poziom
Mastery
Mana
Efekt
Punkty
Skilli
1
60
154
541
726
2
66
187
662
1.420
3
72
225
806
1.834
4
78
270
975
2.329
5
84
323
1.173
3.790
6
90
385
1.407
5.675
7
96
457
1.680
9.013
8
102
542
2.000
18.532
9
108
641
2.374
22.750
10
114
755
2.811
27.877
Ogólna ilość SP
93.946


Morale Screen
Typ
Aktywny
Media
Opis
Tworzy obronną warstwę potężnego zobowiązania na jednego z członków party i zwiększa obronę przed atakami bliskiego zasięgu na tego członka party przez określoną ilość czasu. Nie możesz używać tej umiejętności na sobie.
Działanie
Czas trwania 60sec.
Obrona magiczna zwiększona o 1.060.
Wymagane skille
Brak
Poziom
Skilla
Poziom
Mastery
Mana
Efekt
Punkty
Skilli
1
70
212
1.060
1.670
2
76
254
1.289
2.164
3
82
304
1.559
2.975
4
88
363
1.877
5.338
5
94
432
2.251
8.373
6
100
512
2.688
13.174
7
106
606
3.200
21.344
8
112
715
3.799
26.016
9
118
842
4.497
32.622
Ogólna ilość SP
113.676


Ultimate Screen
Typ
Aktywny
Opis
Tworzy obronną warstwę potężnego zobowiązania na jednego z członków party i zwiększa obronę przed atakami bliskiego zasięgu na tego członka party przez określoną ilość czasu. Nie możesz używać tej umiejętności na sobie.
Działanie
Czas trwania 60sec.
Obrona fizyczna zwiększona o 1.173
Obrona magiczna zwiększona o 1.877
Wymagane skille
Brak
Poziom
Skilla
Poziom
Mastery
Mana
Efekt
Punkty
Skilli
1
90
577
Obrona fizyczna zwiększona o 1.173
Obrona magiczna zwiększona o 1.877
5.675
2
96
686
Obrona fizyczna zwiększona o 1.407
Obrona magiczna zwiększona o 2.688
9.013
3
102
813
Obrona fizyczna zwiększona o 1.680
Obrona magiczna zwiększona o 2.688
18.532
4
108
961
Obrona fizyczna zwiększona o 2.000
Obrona magiczna zwiększona o 3.200
22.750
5
114
1.133
Obrona fizyczna zwiększona o 2.374
Obrona magiczna zwiększona o 3.799
27.877
6
120
1.334
Obrona fizyczna zwiększona o 2.811
Obrona magiczna zwiększona o 4.497
35.165
Ogólna ilość SP
119.012


One-handed Lord
Niektórzy wojownicy ceniący mocną obronę która opiera się na silnej mocy psychicznej, poszli tak daleko że stworzyli umiejętności aby otrzymać większą moc obronną. Rozwijali swoje umiejętności żeby skorzystać ze swojej wyjątkowej mocy. Ich siła ofensywna jest odpowiednio mniejsza niż u innych wojowników, ale nadrabiają tę słabość swoją wysoką obroną. Zwiększyli swoją reputację wojowników w bitwach.



One Handed Arms
Typ
Pasywny
Opis
Zwiększa moc walki na bliską odległość o odpowiedni procent przez trenowanie umiejętność koncentrowania całej swojej wewnętrznej siły na rozwijaniu technik miecza jednoręcznego Ta umiejętność działa gdy ataki są wykonywane mieczem jednoręcznym.
Działanie
Fizyczny atak zwiększony o 4%.
Wymagane skille
Brak
Poziom
Skilla
Poziom
Mastery
Mana
Efekt
Punkty
Skilli
1
4
-
4%
2
2
8
-
8%
6
3
12
-
12%
15
4
16
-
16%
30
5
20
-
20%
53
6
24
-
24%
89
7
28
-
28%
126
8
32
-
32%
172
9
36
-
36%
226
10
40
-
40%
280
11
44
-
44%
355
12
48
-
48%
431
13
52
-
52%
520
14
56
-
56%
623
15
60
-
60%
726
16
64
-
64%
1.079
17
68
-
68%
1.545
18
72
-
72%
1.835
19
76
-
76%
2.164
20
80
-
80%
2.494
21
84
-
84%
3.790
22
88
-
88%
5.338
23
92
-
92%
6.806
24
96
-
96%
9.013
25
100
-
100%
13.174
26
104
-
104%
19.938
27
108
-
108%
22.750
28
112
-
112%
26.016
29
116
-
116%
30.079
30
120
-
120%
35.165
Ogólna ilość SP
184.839


Power Shield
Typ
Pasywny
Opis
Wzmacnia defensywę przy walce na bliską odległość poprzez trzymanie miecza jednoręcznego i tarczy która posiada twoją pewność w obronie.
Działanie
Fizyczna obrona zwiększona o 3.
Wymagane skille
One-Handed Arms lvl 1
Poziom
Skilla
Poziom
Mastery
Mana
Efekt
Punkty
Skilli
1
6
-
3
4
2
12
-
6
15
3
18
-
8
41
4
24
-
11
89
5
30
-
15
144
6
36
-
20
226
7
42
-
26
318
8
48
-
33
431
9
54
-
41
571
10
60
-
51
726
11
66
-
62
1.420
12
72
-
76
1.834
13
78
-
92
2.329
14
84
-
110
3.790
15
90
-
132
5.675
16
96
-
158
9.013
17
102
-
189
18.532
18
108
-
224
22.750
19
114
-
266
27.877
20
120
-
314
35.165
Ogólna ilość SP
130.950


Blockade
Typ
Pasywny
Opis
Wzmacnia częstotliwość blokowanie poprzez naukę jak władać jednoręcznym mieczem i tarczą w każdej ręce
Działanie
Szansa na blok zwiększona o 2%.
Wymagane skille
Obe-Handed Arms lvl 5
Poziom
Skilla
Poziom
Mastery
Mana
Efekt
Punkty
Skilli
1
20
-
2%
53
2
30
-
3%
144
3
40
-
4%
280
4
50
-
5%
468
5
60
-
6%
726
6
70
-
7%
1.670
7
80
-
8%
2.494
8
90
-
9%
5.675
9
100
-
10%
13.174
10
110
-
11%
24.155
11
120
-
13%
35.165
Ogólna ilość SP
84.004


Critical Void
Typ
Pasywny
Opis
Zmniejsza możliwość otrzymania śmiertelnego ciosu poprzez umiejętność jak bronić się przed swoimi słabościami.
Działanie
Szansa na nie otrzymanie criticala zwiększona o 14.
Wymagane skille
One-Handed Arms lvl 7
Poziom
Skilla
Poziom
Mastery
Mana
Efekt
Punkty
Skilli
1
30
-
14
144
2
40
-
18
280
3
50
-
18
280
4
60
-
26
726
5
70
-
30
1.670
6
80
-
34
2.494
7
90
-
38
5.675
8
100
-
42
13.174
9
110
-
46
24.155
10
120
-
50
35.165
Ogólna ilość SP
83.951



One-handed Sword
Z mieczem w jednej ręce i tarczą w drugiej, wojownicy stworzyli efektywne umiejętności używania ich do obrony. Ich umiejętności szybkiego Wymachiwania mieczem , lub atakowania tarczą w przeciwnika który się nie broni zrobiły ich o wiele silniejszymi.



Slash
Typ
Aktywny
Opis
Aplikuje potężne uderzenie wrogowi poprzez poziome zranienie go za pomocą miecza jednoręcznego kilkukrotnie używając siły zgromadzonej w ciele. Możesz używać tej umiejętności na wrogu leżącym na ziemi.
Działanie
Obrażenia fizyczne 20~24(153%).
Obrażenia gdy przeciwnik leży zwiększone o 50%.
Agresywność potworów zwiększona o 150%.
Wymagane skille
Brak
Poziom
Skilla
Poziom
Mastery
Mana
Efekt
Punkty
Skilli
1 4 11 20-24 (153%)
Taunt 149
2
2 8 14 29-36 (153%)
Taunt 220
6
3 12 18 40-49 (153%)
Taunt 302
15
4 16 22 52-64 (153%)
Taunt 396
30
5 20 26 66-81 (153%)
Taunt 503
53
6 24 32 82-101 (153%)
Taunt 625
89
7 28 37 101-123 (153%)
Taunt 764
126
8 32 44 122-149 (153%)
Taunt 921
172
9 36 51 145-177 (153%)
Taunt 1.099
226
10 40 59 172-210 (153%)
Taunt 1.301
280
11 44 69 202-246 (153%)
Taunt 1.528
355
12 48 79 235-288 (153%)
Taunt 1.783
431
13 52 91 273-334 (153%)
Taunt 2.071
520
14 56 104 316-386 (153%)
Taunt 2.393
623
15 60 118 364-445 (153%)
Taunt 2.755
726
16 64 134 417-510 (153%)
Taunt 3.160
1.079
17 68 152 477-583 (153%)
Taunt 3.614
1.545
18 72 173 544-665 (153%)
Taunt 4.120
1.834
19 76 195 618-756 (153%)
Taunt 4.686
2.164
20 80 220 702-858 (153%)
Taunt 5.316
2.494
21 84 248 795-971 (153%)
Taunt 6.019
3.790
22 88 279 898-1.097 (153%)
Taunt 6.802
5.338
23 92 313 1.013-1.238 (153%)
Taunt 7.672
6.806
24 96 351 1.141-1.394 (153%)
Taunt 8.640
9.013
25 100 393 1.282-1.567 (153%)
Taunt 9.716
13.174
26 104 440 1.440-1.760 (153%)
Taunt 10.910
19.938
27 108 491 1.615-1.974 (153%)
Taunt 12.235
22.750
28 112 549 1.809-2.211 (153%)
Taunt 13.704
26.016
29 116 612 2.024-2.474 (153%)
Taunt 15.332
30.079
30 120 682 2.262-2.765 (153%)
Taunt 17.136
35.165
Ogólna ilość SP
184.839


Shield Trash
Typ
Aktywny
Opis
Mocno uderza tarczą aby zadać obrażenia z przodu. Zdziwiony nagłym atakiem wróg cofa się, lub tymczasowo zwalnia.
Działanie
Obrażenia fizyczne 34~42(138%).
Szansa na odrzucenie 80%.
Zasięg 2m w przód.
Ilość celi 3.
Agresywność potworów zwiększona o 150%.
Wymagane skille
One-Handed Arms lvl 2
Poziom
Skilla
Poziom
Mastery
Mana
Efekt
Punkty
Skilli
1
10
44
Obrażenia fizyczne 34-42 (138%).
9
2
14
54
Obrażenia fizyczne 46-56 (138%).
21
3
18
65
Obrażenia fizyczne 59-72 (138%).
41
4
22
78
Obrażenia fizyczne 74-91 (138%).
71
5
26
93
Obrażenia fizyczne 91-112 (138%).
108
6
30
109
Obrażenia fizyczne 111-136 (138%).
144
7
34
128
Obrażenia fizyczne 133-163 (138%).
199
8
38
149
Obrażenia fizyczne 158-193 (138%).
253
9
42
173
Obrażenia fizyczne 186-228 (138%).
318
10
46
199
Obrażenia fizyczne 218-266 (138%).
393
11
50
229
Obrażenia fizyczne 254-310 (138%).
468
12
54
262
Obrażenia fizyczne 294-359 (138%).
571
Ogólna ilość SP
2.596


Double Stab
Typ
Aktywny
Opis
Jest oparty na pchnięciu mieczem w górne lub środkowe części ciała celu, gdy jest wstrzymany, śpiący, osłabiony lub spowolniony. Przeciwnik musi stawić czoła potężnemu ciosu gdy jego słabe punkty są atakowane.
Działanie
Obrażenia fizyczne 66~81(92%).
Obrażenia gdy przeciwnik leży zwiększone o 50%.
Ilość trafień 2.
Agresywność potworów zwiększona o 150%.
Wymagane skille
One-Handed arms lvl 5
Poziom
Skilla
Poziom
Mastery
Mana
Efekt
Punkty
Skilli
1
20
47
66-81 (+124%)
53
2
24
56
82-101 (+124%)
89
3
28
66
101-123 (+124%)
126
4
32
78
122-149 (+124%)
172
5
36
92
145-177 (+124%)
226
6
40
107
172-210 (+124%)
280
7
44
123
202-246 (+124%)
355
8
48
141
235-288 (+124%)
431
9
52
162
273-334 (+124%)
520
10
56
186
316-386 (+124%)
623
11
60
212
364-445 (+124%)
726
12
64
242
364-445 (+124%)
1.079
Ogólna ilość SP
4.680


Berseker
Typ
Aktywny
Opis
Zadaje niesamowity ból wrogowi poprzez zranienie go dwoma następującymi po sobie atakami podczas władania mieczem jednoręcznym zawierającym twoją energię życiową która usprawnia twoją moc ataku. Nie możesz używać tej umiejętności gdy twoje HP są poniżej 10%.
Działanie
Obrażenia fizyczne 172~210(124%).
Ilość trafień 2.
Agresywność potworów zwiększona o 150%.
konsumpcja 10% HP.
Wymagane skille
One-Handed Arms lvl 10
Poziom
Skilla
Poziom
Mastery
Mana
Efekt
Punkty
Skilli
1
40
144
172-210 (+124%)
280
2
44
167
202-246 (+124%)
355
3
48
192
235-288 (+124%)
431
4
52
219
273-334 (+124%)
520
5
56
251
316-386 (+124%)
623
6
60
287
364-445 (+124%)
726
7
64
327
364-445 (+124%)
1.079
8
68
371
364-445 (+124%)
1.545
9
72
420
364-445 (+124%)
1.834
Ogólna ilość SP
7.393


Shield Crush
Typ
Aktywny
Opis
Potężnie uderza wrogów dookoła poprzez władanie tarczą która zawiera twoją determinację w bitwie. Wrogowie rozgromieni przez moc tarczy cofają się, lub tymczasowo zwalniają.
Działanie
Obrażenia fizyczne 364~445(92%).
Szansa na odrzucenie 80%.
Zasięg 2m w przód.
Ilość celi 3.
Ilość trafień 2.
Agresywność potworów zwiększona o 150%.
Wymagane skille
One-Handed Arms lvl 12. Shield Trash lvl 12
Poziom
Skilla
Poziom
Mastery
Mana
Efekt
Punkty
Skilli
1
60
425
364-445 (+92%)
726
2
64
484
417-510 (+92%)
1.079
3
68
549
477-583 (+92%)
1.545
4
72
622
544-665 (+92%)
1.834
5
76
702
618-756 (+92%)
2.164
6
80
792
702-858 (+92%)
2.494
7
84
892
795-971 (+92%)
3.790
8
88
1.003
898-1.097 (+92%)
5.338
9
92
1.127
1.013-1.238 (+92%)
6.806
10
96
1.263
1.141-1.394 (+92%)
9.013
11
100
1.415
1.282-1.567 (+92%)
13.174
12
104
1.583
1.440-1.760 (+92%)
19.938
13
108
1.769
1.615-1.974 (+92%)
22.750
14
112
1.976
1.809-2.211 (+92%)
26.016
15
116
2.204
2.024-2.474 (+92%)
30.079
Ogólna ilość SP
146.746


Cunning Stab
Typ
Aktywny
Opis
Zadaje niesamowity ból wrogowi poprzez zranienie go dwoma następującymi po sobie atakami podczas władania mieczem jednoręcznym zawierającym twoją energię życiową która usprawnia twoją moc ataku. Nie możesz używać tej umiejętności gdy twoje HP są poniżej 10%.
Działanie
Obrażenia fizyczne 510-623(90%).
Ilość trafień: 4.
Obrażenia gdy przeciwnik leży zwiększone o 50%.
Agresywność potworów zwiększona o 150%.
Wymagane skille
One-Handed Arms lvl 17. Double Stab Level 12
Poziom
Skilla
Poziom
Mastery
Mana
Efekt
Punkty
Skilli
1
70
511
510-623 (90%)
1.670
2
74
578
580-709 (90%)
1.999
3
78
653
659-805 (90%)
2.329
4
82
736
747-913 (90%)
2.975
5
86
828
845-1033 (90%)
4.689
6
90
930
954-1.166 (90%)
5.675
7
94
1.044
1.075-1.314 (90%)
8.373
8
98
1.170
1.210-1.478 (90%)
10.811
9
102
1.310
1.359-1.661 (90%)
18.532
10
106
1.465
1.525-1.864 (90%)
21.344
11
110
1.636
1.709-2.089 (90%)
24.155
12
114
1.826
1.914-2.339 (90%)
27.877
13
118
2.036
2.140-2.615 (90%)
32.622
Ogólna ilość SP
163.051


Daring Berserker
Typ
Aktywny
Opis
Jest oparty na pchnięciu mieczem w górne lub środkowe części ciała celu, gdy jest wstrzymany, śpiący, osłabiony lub spowolniony. Przeciwnik musi stawić czoła potężnemu ciosu gdy jego słabe punkty są atakowane.
Działanie
Obrażenia fizyczne 702-585 (100%).
Ilość trafień: 4
Agresywność potworów zwiększona o 150%.
Wymagane skille
One-Handed arms lvl 20. Berserker Level 9
Poziom
Skilla
Poziom
Mastery
Mana
Efekt
Punkty
Skilli
1
80
820
702 -858 (+100%)
2.494
2
84
923
795 -971 (+100%)
3.790
3
88
1.038
898 -1.097 (+100%)
5.338
4
92
1.166
1.013 -1.238 (+100%)
6.806
5
96
1.307
1.141 -1.394 (+100%)
9.013
6
100
1.464
1.282 -1.567 (+100%)
13.174
7
104
1.638
1.440-1.760 (+100%)
19.938
8
108
1.931
1.615-1.974 (+100%)
22.750
9
112
2.044
1.809-2.211 (+100%)
26.016
10
116
2.280
2.024 -2.474 (+100%)
30.079
11
120
2.542
2.262 -2.765 (+100%)
35.165
Ogólna ilość SP
174.563



Two-Handed Lord
Dzięki myśleniu o tym że najlepszą obroną jest atak, wojownicy z silną wolą ataku, ryzykowali życia żeby rozwijać umiejętności walki ich bronią i pokonać ich słabości. Stali się tak silni i siejący grozę że mówiono o tym jak bogowie wojny nad nimi czuwają. Nie będąc zadowolonymi ze swojej obecnej mocy, wojownicy chcieli być silniejsi. Stworzyli umiejętności ulepszania swojej destrukcyjnej mocy, poprzez efektywne wymachiwanie swoimi ogromnymi mieczami i kontratakowanie, dzięki czemu wrogowie bardziej ryzykują.



Two Hand Arms
Typ
Pasywny
Opis
Ulepsza moc walki wręcz o odpowiedni procent poprzez trenowanie umiejętności do koncentrowania energii będącej w ciele na rękach, aby wymachiwać mieczem dwuręcznym Ta umiejętność działa gdy są używane inne umiejętności miecza dwuręcznego.
Działanie
Fizyczne obrażenia zwiększone o 4%
Wymagane skille
Brak
Poziom
Skilla
Poziom
Mastery
Mana
Efekt
Punkty
Skilli
1
4
-
4%
2
2
7
-
7%
5
3
11
-
11%
12
4
15
-
15%
24
5
19
-
19%
47
6
23
-
23%
80
7
27
-
27%
117
8
31
-
31%
158
9
35
-
35%
212
10
39
-
39%
266
11
43
-
43%
336
12
47
-
47%
412
13
51
-
51%
494
14
56
-
55%
597
15
59
-
59%
700
16
63
-
63%
856
17
67
-
67%
1.482
18
71
-
71%
1.752
19
75
-
75%
2.082
20
79
-
79%
2.412
21
83
-
83%
3.091
22
87
-
87%
4.847
23
91
-
91%
5.931
24
95
-
95%
8.693
25
99
-
99%
12.765
26
103
-
103%
19.235
27
107
-
107%
22.047
28
111
-
111%
25.086
29
115
-
115%
28.807
30
119
-
119%
33.894
Ogólna ilość SP
176.442


Concentration
Typ
Pasywny
Opis
Ulepsza twoją koncentrację w bitwach, aby zwiększyć szansę na zadanie potężnego uderzenia przeciwnikowi.
Działanie
Szansa na Critical zwiększona o 2
Wymagane skille
Two-Handed Arms lvl 5
Poziom
Skilla
Poziom
Mastery
Mana
Efekt
Punkty
Skilli
1
20
-
2
53
2
30
-
3
144
3
40
-
4
280
4
50
-
5
468
5
60
-
6
726
6
70
-
7
1.670
7
80
-
8
2.494
8
90
-
9
5.675
9
100
-
10
13.174
10
110
-
11
24.155
11
120
-
13
35.165
Ogólna ilość SP
84.004


Damage Return
Typ
Pasywny
Opis
Zwraca obrażenia fizyczne w odpowiednich proporcjach przez naukę umiejętności jak agresywnie walczyć przeciwko wrogim atakom fizycznym.
Działanie
Szansa na powrót obrażeń 20%.
Współczynnik powrotu obrażeń 20%.
Zasięg powrotu obrażeń 10m.
Wymagane skille
Two-Handed Arms lvl 7
Poziom
Skilla
Poziom
Mastery
Mana
Efekt
Punkty
Skilli
1
30
-
20%-20%
144
2
40
-
20%-30%
280
3
50
-
20%-40%
468
4
60
?
20%-50%
726
5
70
-
20%-65%
1.670
6
80
-
20%-80%
2.494
7
90
-
20%-95%
5.675
8
100
-
20%-110%
13.174
9
110
-
20%-130%
24.155
10
120
-
20%-150%
35.165
Ogólna ilość SP
83.951



Two-Handed Sword
Wojownicy którzy próbowali pokonać przeciwnika swoją pewnością w destrukcji stworzyli umiejętności do wzmocnienia swojej destruktywnej mocy, aby zrekompensować to za swoją wolną prędkość wielkich mieczy w ich rękach. Gdy te wielkie miecze są połączone z niesamowitą mocą destrukcji, ogromne liczby wrogów giną pod ich ciosami.



Bash
Typ
Aktywny
Media
Opis
Atakuje cel poprzez wymach mieczem dwuręcznym tak mocno jak się potrafi. Można użyć tej umiejętności na wrogu, który leży na ziemi. Wrogowie, którzy otrzymają potężne uderzenie są odpychani.
Działanie
Obrażenia fizyczne 20~24(267%).
Obrażenia gdy przeciwnik leży zwiększone o 50%.
Ilość celi 3.
Zasięg 1m w przód.
Szansa na odrzucenie 50%.
Agresywność moobów zwiększona o 150%.
Wymagane skille
Brak
Poziom
Skilla
Poziom
Mastery
Mana
Efekt
Punkty
Skilli
1
4
30
20-24 (+267%)
2
2
8
38
29-36 (+267%)
6
3
12
47
40-49 (+267%)
15
4
16
57
52-64 (+267%)
30
5
20
69
66-81 (+267%)
53
6
24
82
82-101 (+267%)
89
7
28
97
101-123 (+267%)
126
8
32
114
122-149 (+267%)
172
9
36
134
145-177 (+267%)
226
10
40
155
172-210 (+267%)
280
11
44
179
202-246 (+267%)
355
12
48
206
235-288 (+267%)
431
13
52
237
273-334 (+267%)
520
14
56
271
316-386 (+267%)
623
15
60
309
364-445 (+267%)
726
16
64
351
364-445 (+267%)
1.079
17
68
398
417-510 (+267%)
1.545
18
72
451
477-583 (+267%)
1.834
19
76
509
618-756 (+267%)
2.164
20
80
575
702-858 (+267%)
2.494
21
84
647
795-971 (+267%)
3.790
22
88
728
898-1.097 (+267%)
5.338
23
92
817
1.013-1.238 (+267%)
6.806
24
96
916
1.141-1.394 (+267%)
9.013
25
100
1.026
1.282-1.567 (+267%)
13.174
26
104
1.148
1.440-1.760 (+267%)
19.938
27
108
1.283
1.615-1.974 (+267%)
22.750
28
112
1.433
1.809-2.211 (+267%)
26.016
29
116
1.598
2.024-2.474 (+267%)
30.079
30
120
1.781
2.262-2.765 (+267%)
35.165
Ogólna ilość SP
184.839


Turn Rising
Typ
Aktywny
Media
Opis
Pozwala na potężne uderzenie wroga poprzez półobrót i cięcie wroga mieczem dwuręcznym ukośnie od dołu do góry. Ci którym się nie uda skontrować ataku, będą znokautowani.
Działanie
Obrażenia fizyczne 34~42(208%).
Szansa na odrzucenie 50%.
Agresywność moobów zwiększona o 150%
Wymagane skille
Two-Handed Arms lvl 2
Poziom
Skilla
Poziom
Mastery
Mana
Efekt
Punkty
Skilli
1
10
30
34-42 (+208%)
9
2
14
37
46-56 (+208%)
21
3
18
45
59-72 (+208%)
41
4
22
54
74-91 (+208%)
71
5
26
64
91-112 (+208%)
108
6
30
75
111-136 (+208%)
144
7
34
88
133-163 (+208%)
199
8
38
103
158-193 (+208%)
253
9
42
119
186-228 (+208%)
318
10
46
138
218-266 (+208%)
393
11
50
158
254-310 (+208%)
468
12
54
180
294-359 (+208%)
571
13
58
205
339-414 (+208%)
675
14
62
206
390-476 (+208%)
813
15
66
233
446-623 (+208%)
1.420
16
70
264
510-623 (+208%)
1.670
17
74
299
580-709 (+208%)
1.999
18
78
337
659-805 (+208%)
2.329
19
82
380
747-913 (+208%)
2.975
20
86
427
845-1.033 (+208%)
4.689
21
90
480
954-1.166 (+208%)
5.675
22
94
539
1.075-1.314(+208%)
8.373
23
98
604
1.210-1.478 (+208%)
10.811
24
102
676
1.359-1.661 (+208%)
18.532
25
106
756
1.525-1.864 (+208%)
21.344
26
110
845
1.709-2.089 (+208%)
24.155
27
114
943
1.914-2.339 (+208%)
27.877
28
118
1.051
2.140-2.615 (+208%)
32.622
Ogólna ilość SP
168.555


War Cry
Typ
Aktywny
Media
Opis
Krzyk który wzmacnia twoją pewność w walce, więc obrażenia fizyczne mogą być tymczasowo zwiększone.
Działanie
Czas trwania 900sec.
Siła ataku fizycznego zwiększona o 6.
Wymagane skille
Two-Handed Arms lvl 2
Poziom
Skilla
Poziom
Mastery
Mana
Efekt
Punkty
Skilli
1
10
11
6
9
2
16
14
9
30
3
22
19
13
71
4
28
24
18
126
5
34
31
23
199
6
40
39
30
280
7
46
48
38
393
8
52
59
47
520
9
58
72
59
675
10
64
88
72
1.079
11
70
106
88
1.670
12
76
127
107
2.164
13
82
152
130
2.975
14
88
182
156
5.338
15
94
216
187
8.373
16
100
256
223
13.174
17
106
303
265
21.344
18
112
358
314
26.016
19
118
421
371
32.622
Ogólna ilość SP
117.058


Charge Swing
Typ
Aktywny
Media
Opis
Daje przeciwnikowi potężne uderzenie poprzez szybką szarżę na wroga gdy jest w statusie restrained, asleep, faint, lub gdy jest spowolniony, i obniżenie miecza dwuręcznego aby uderzyć przeciwnika od dołu. Może być użyte gdy przeciwnik leży na ziemi.
Działanie
Obrażenia fizyczne 66~81(126%).
Obrażenia gdy przeciwnik leży zwiększone o 50%.
Ilość trafień 2.
Agresywność moobów zwiększona o 150%.
Wymagane skille
Two-Handed Arms lvl 5
Poziom
Skilla
Poziom
Mastery
Mana
Efekt
Punkty
Skilli
1
20
65
66-81 (+126%)
53
2
24
78
82-101 (+126%)
89
3
28
92
101-123 (+126%)
126
4
32
108
122-149 (+126%)
172
5
36
126
145-177 (+126%)
226
6
40
147
172-210 (+126%)
280
7
44
170
202-246 (+126%)
355
8
48
195
235-288 (+126%)
431
9
52
224
273-334 (+126%)
520
10
56
256
316-386 (+126%)
623
11
60
292
364-445 (+126%)
726
12
64
332
417-510 (+126%)
1.079
Ogólna ilość SP
4.680


Maddening
Typ
Aktywny
Media
Opis
Zużywa twoje punkty życia aby obudzić twój wewnętrzny gniew i aby machnąć mieczem tworząc koło. Ten potężny atak penetruje wroga aby uderzyć innych niedalekich przeciwników. Tym którym nie uda się kontratakować , stają się omdlali, lub zostają odepchnięci. Nie możesz używać tej umiejętności gdy twoje punkty życia są poniżej 10 %.
Działanie
Obrażenia fizyczne 172~210(487%).
Szansa na odrzucenie 50%.
Zakres penetracji 3.
Obrażenia -35%.
konsumpcja 10% HP.
Agresywność moobów zwiększona o 150%.
Wymagane skille
Two-Handed Arms lvl 10
Poziom
Skilla
Poziom
Mastery
Mana
Efekt
Punkty
Skilli
1
40
377
172-210 (+487%)
280
2
44
436
202-246(+487%)
355
3
48
520
235-288 (+487%)
431
4
52
576
273-334 (+487%)
520
5
56
658
316-386 (+487%)
623
6
60
751
364-445 (+487%)
726
7
64
854
417-510 (+487%)
1.079
8
68
969
477-583 (+487%)
1.545
9
72
1.097
544-665 (+487%)
1.834
Ogólna ilość SP
8.059


Triple Swing
Typ
Aktywny
Media
Opis
Daje przeciwnikowi trzy potężne uderzenie poprzez szybką szarżę na wroga gdy jest w statusie restrained, asleep, faint, lub gdy jest spowolniony, i obniżenie miecza dwuręcznego aby uderzyć przeciwnika od dołu. Może być użyte gdy przeciwnik leży na ziemi.
Działanie
Obrażenia fizyczne 510-623 (114%).
Obrażenia gdy przeciwnik leży zwiększone o 50%.
Ilość trafień 3.
Agresywność moobów zwiększona o 150%.
Wymagane skille
Two-Handed Arms Level 17. Charge Swing Level 12
Poziom
Skilla
Poziom
Mastery
Mana
Efekt
Punkty
Skilli
1
70
544
510-623 (+114%)
1.670
2
74
615
580-709 (+114%)
1.999
3
78
695
659-805 (+114%)
2.329
4
82
783
747-913 (+114%)
2.975
5
86
881
845-1.033 (+114%)
4.689
6
90
990
954-1.166 (+114%)
5.675
7
94
1.111
1.075-1.314 (+114%)
8.373
8
98
1.245
1.210-1.478 (+114%)
10.811
9
102
1.394
1.359-1.661 (+114%)
18.532
10
106
1.559
1.525-1.964 (+114%)
21.344
11
110
1.741
1.709-2.089 (+114%)
24.155
12
114
1.943
1.914-2.339 (+114%)
27.877
12
118
2.167
2.140-2.615 (+114%)
32.622
Ogólna ilość SP
163.051


Dare Devil
Typ
Aktywny
Opis
Zużywa twoje punkty życia aby obudzić twój wewnętrzny gniew i aby dwukrotnie zadać potężny cios. Tym którym nie uda się kontratakować , stają się omdlali, lub zostają odepchnięci. Nie możesz używać tej umiejętności gdy twoje punkty życia są poniżej 10 %.
Działanie
Obrażenia fizyczne 702-858 (305%)
Szansa na odrzucenie 30%. (przy każdym ciosie)
Ilość trafień: 2 .
konsumpcja 10% HP.
Agresywność moobów zwiększona o 150%.
Wymagane skille
Two-Handed Arms Level 20. Maddening Level 9
Poziom
Skilla
Poziom
Mastery
Mana
Efekt
Punkty
Skilli
1
80
1.311
702-858 (+305%)
2.494
2
84
1.476
795-971 (+305%)
3.790
3
88
1.660
898-1.097 (+305%)
5.338
4
92
1.864
1.013-1.238 (+305%)
6.806
5
96
2.090
1.141-1.394 (+305%)
9.013
6
100
2.341
1.282-1.567 (+305%)
13.174
7
104
2.619
1.440-1.760 (+305%)
19.938
8
108
2.927
1.615-1.974 (+305%)
22.750
9
112
3.268
1.809-2.211 (+305%)
26.016
10
116
3.645
2.024-2.474 (+305%)
30.079
11
120
4.063
2.262-2.765 (+305%)
35.165
Ogólna ilość SP
174.563



Dual Lord
Przechodząc przez niezliczone trudne bitwy, wojownicy mieli doświadczenie w wielu broniach a niektórzy zostawali zafascynowani podwójnymi toporami, czyli bronią o dużej szybkości i mocy ataku. Używane tylko przez kilku wojowników używanie dwóch toporów stało się po pewnym czasie bardziej popularne. Zostały użyte jako nowa linia ataku, gdy nowe umiejętności zostały wynalezione, umożliwiając używanie umiejętności od takich które skupiają się na umożliwieniu wprowadzenia ataków od szybkich, poprzez ciągłe które w pełni korzystają z mocy broni, do takich które ochraniają twoje ciało od ataków wprowadzających różne statusy.



Dual Arms
Typ
Pasywny
Opis
Wzmacnia moc walki wręcz o odpowiednią część, poprzez otrzymanie umiejętności jak włożyć więcej mocy w dwie topora. Działa gdy umiejętności dwóch toporów są używane.
Działanie
Fizyczne obrażenia zwiększone o 4%
Wymagane skille
Brak
Poziom
Skilla
Poziom
Mastery
Mana
Efekt
Punkty
Skilli
1
4
-
4%
2
2
8
-
8%
6
3
12
-
12%
15
4
16
-
16%
30
5
20
-
20%
53
6
24
-
24%
89
7
28
-
28%
126
8
32
-
32%
172
9
36
-
36%
226
10
40
-
40%
280
11
44
-
44%
355
12
48
-
48%
431
13
52
-
52%
520
14
56
-
56%
623
15
60
-
60%
726
16
64
-
64%
1.079
17
68
-
68%
1.545
18
72
-
72%
1.834
19
76
-
76%
2.164
20
80
-
80%
2.494
21
84
-
84%
3.790
22
88
-
88%
5.338
23
92
-
92%
6.806
24
96
-
96%
9.013
25
100
-
100%
13.174
26
104
-
104%
19.938
27
108
-
108%
22.750
28
112
-
112%
26.016
29
116
-
116%
30.079
30
120
-
120%
35.165
Ogólna ilość SP
184.839


Accuracy
Typ
Pasywny
Opis
Wzmacnia celność uderzeń poprzez naukę jak używać dwóch toporów, poprzez znajdywanie słabych punktów przeciwnika i celowanie w nie. Działa gdy umiejętności dwóch toporów są używane.
Działanie
Jakość ataku zwiększona o 13
Wymagane skille
Dual Arms lvl 5
Poziom
Skilla
Poziom
Mastery
Mana
Efekt
Punkty
Skilli
1
20
-
Attack rating 13
53
2
30
-
Attack rating 17
144
3
40
-
Attack rating 21
280
4
50
-
Attack rating 25
468
5
60
-
Attack rating 27
726
6
70
-
Attack rating 29
1.670
7
80
-
Attack rating 31
2.494
8
90
-
Attack rating 33
5.675
9
100
-
Attack rating 35
13.174
10
110
-
Attack rating 37
24.155
11
120
-
Attack rating 39
35.165
Ogólna ilość SP
84.004


Protection
Typ
Pasywny
Opis
Wzmacnia twoją moc obrony przeciwko złym statusom z Linii osłabienia, poprzez naukę umiejętności jak przygotowywać się przeciwko szokowi, używając dwóch toporów.
Działanie
Weakening Series
Restriction Series
Curse Series
( Efekt 40 ), Szansa 50% redukcja level 3
Wymagane skille
Dual Arms lvl 7
Poziom
Skilla
Poziom
Mastery
Mana
Efekt
Punkty
Skilli
1
30
-
( Efekt 40 )
Szansa 50%
Redukuje level 3
144
2
40
-
( Efekt 50 )
Szansa 50%
Redukuje level 4
280
3
50
-
( Efekt 60 )
Szansa 50%
Redukuje level 5
468
4
60
-
( Efekt 70 )
Szansa 50%
Redukuje level 6
726
5
70
-
( Efekt 80 ),
Szansa 50%
Redukuje level 7
1.670
6
80
-
( Efekt 90 )
Szansa 50%
Redukuje level 8
2.494
7
90
-
( Efekt 100 )
Szansa 50%
Redukuje level 9
5.675
8
100
-
( Efekt 110 )
Szansa 50% Redukuje level 10
13.174
9
110
-
( Efekt 120 )
Szansa 50%
Redukuje level 11
24.155
10
120
-
( Efekt130 )
Szansa 50%
Redukuje level 12
35.165
Ogólna ilość SP
83.951


Dual Defense
Typ
Pasywny
Opis
Wzmacnia obronę poprzez naukę umiejętności jak efektownie radzić sobie z atakami fizycznymi wroga za pomocą dwóch toporów.
Działanie
Fizyczna obrona zwiększona o 5
Wymagane skille
Brak
Poziom
Skilla
Poziom
Mastery
Mana
Efekt
Punkty
Skilli
1
10
-
5
9
2
16
-
7
30
3
22
-
10
71
4
28
-
14
126
5
34
-
18
199
6
40
-
24
280
7
46
-
30
393
8
52
-
38
520
9
58
-
47
675
10
64
-
58
1.079
11
70
-
71
1.670
12
76
-
86
2.164
13
82
-
104
2.975
14
88
-
125
5.338
15
94
-
149
8.373
16
100
-
178
13.174
17
106
-
212
21.344
18
112
-
251
26.016
19
118
-
297
32.622
Ogólna ilość SP
117.058



Dual Axe
Sprowadzając przeciwnika do ślepego zaułka poprzez kilkukrotne ataki za pomocą dwóch toporów wojownicy wynaleźli różne metody atakowania obiema. Poprzez bezlitosne ataki toporami na przeciwnika, wojownicy nasycili Swoich kompanów zaufaniem, a wrogów strachem.



Down Cross
Typ
Aktywny
Opis
Potężnie uderza przeciwnika, poprzez uderzenie dwoma toporami, z góry do dołu, tak jakby się rysowało krzyż. Możesz używać tej umiejętności na przeciwniku lezącym na ziemi.
Działanie
Obrażenia fizyczne 20~24(192%).
Obrażenia gdy przeciwnik leży zwiększone o 50%.
Agresywność mooboów zwiększona o 150%.
Wymagane skille
Brak
Poziom
Skilla
Poziom
Mastery
Mana
Efekt
Punkty
Skilli
1
4
14
20-24 (+192%)
2
2
8
18
29-36 (+192%)
6
3
12
22
40-49 (+192%)
15
4
16
27
52-64 (+192%)
30
5
20
33
66-81 (+192%)
53
6
24
39
82-101 (+192%)
89
7
28
47
101-123 (+192%)
126
8
32
55
122-149 (+192%)
172
9
36
64
145-177 (+192%)
226
10
40
74
172-210 (+192%)
280
11
44
86
202-246 (+192%)
355
12
48
99
235-288 (+192%)
431
13
52
113
273-334 (+192%)
520
14
56
129
316-386 (+192%)
623
15
60
148
364-445 (+192%)
726
16
64
168
417-583 (+192%)
1.079
17
68
190
477-583 (+192%)
1.545
18
72
216
544-665 (+192%)
1.834
19
76
244
618-756 (+192%)
2.164
20
80
275
702-858 (+192%)
2.494
21
84
310
795-971 (+192%)
3.790
22
88
348
898-1.097 (+192%)
5.338
23
92
391
1.013-1.238 (+192%)
6.806
24
96
438
1.141-1.394 (+192%)
9.013
25
100
491
1.282-1.567 (+192%)
13.174
26
104
549
1.440-1.760 (+192%)
19.938
27
108
614
1.615-1.974 (+192%)
22.750
28
112
685
1.809-2.211 (+192%)
26.016
29
116
765
2.024-2.474 (+192%)
30.079
30
120
852
2.262-2.765 (+192%)
35.165
Ogólna ilość SP
184.839


Double Twist
Typ
Aktywny
Opis
Zadaje przeciwnikowi podwójne, szybkie uderzenie toporami po przekątnej. Ci, którzy spróbują się oprzeć temu uderzeniu zaczną krwawić lub zemdleją.
Działanie
Obrażenia fizyczne 34~42(107%).
Ilość trafień 2.
Szansa ogłuszenia 20%. (przy każdym ciosie)
Agresywność moobów zwiększona o 150%.
Wymagane skille
Dual Arms lvl 2.
Poziom
Skilla
Poziom
Mastery
Mana
Efekt
Punkty
Skilli
1
10
45
34-42 (+107%)
9
2
14
55
46-56 (+107%)
21
3
18
67
59-72 (+107%)
41
4
22
81
74-91 (+107%)
71
5
26
96
91-112 (+107%)
108
6
30
113
111-136 (+107%)
144
7
34
132
133-163 (+107%)
199
8
38
154
158-193 (+107%)
253
9
42
179
186-228 (+107%)
318
10
46
206
218-266 (+107%)
393
11
50
237
254-310 (+107%)
468
12
54
271
294-359 (+107%)
571
Ogólna ilość SP
2.596


Axis Quiver
Typ
Aktywny
Opis
Sprawia że w określonym zasięgu przeciwnicy stają się omdlali, poprzez mocne uderzenie w ziemię za pomocą topora, aby wysłać potężną falę uderzeniową która odbija się od osi ziemi.
Działanie
Zasięg 5m.
Ilość celi 3.
Szansa ogłuszenia 50% na 5sec.
Wymagane skille
Dual Arms lvl 3
Poziom
Skilla
Poziom
Mastery
Mana
Efekt
Punkty
Skilli
1
15
41
242
24
2
35
96
686
212
3
55
196
1.505
597
4
75
370
2.958
2.082
5
95
667
5.468
8.693
6
115
1.164
9.718
28.807
Ogólna ilość SP
40.415


Dual Counter
Typ
Aktywny
Opis
Możesz używać tej umiejętności na przeciwniku który jest pod statusem restrained, asleep, faint, lub gdy jest spowolniony. Zadaje potężny cios przeciwnikowi, poprzez kilkukrotny wymach dwoma toporami. Przez ten potężny wymach, dwa topory zadają także obrażenia przeciwnikom w pierwszej linii.
Działanie
Obrażenia fizyczne 66~81(76%).
Ilość trafień 3.
Obrażenia gdy przeciwnik leży +50%.
Zasięg 2m.
Ilość celi 3.
Agresywność moobów zwiększona o 150%
Wymagane skille
Dual Arms lvl 5
Poziom
Skilla
Poziom
Mastery
Mana
Efekt
Punkty
Skilli
1
20
67
66-81 (+76%)
53
2
24
80
82-101 (+76%)
89
3
28
95
101-123 (+76%)
126
4
32
111
122-149 (+76%)
172
5
36
130
145-177 (+76%)
226
6
40
151
172-210 (+76%)
280
7
44
174
202-246 (+76%)
355
8
48
271
235-288 (+76%)
431
9
52
201
273-334 (+76%)
520
10
56
230
316-386 (+76%)
623
11
60
300
364-445 (+76%)
726
12
64
342
417-510 (+76%)
1.079
Ogólna ilość SP
4.680


Crisis Rush
Typ
Aktywny
Opis
Zużywa twoje punkty życia aby obudzić nie wykorzystaną energię potencjalną która jest w środku twojego ciała. Koncentrujesz swoją energię na dwóch toporach aby poruszać się do przodu, w stronę przeciwnika i aby zrobić poczwórną kombinację ataków. Nie możesz używać tej umiejętności gdy twoje punkty życiowe są poniżej 10%.
Działanie
Obrażenia fizyczne 172~210 (92%).
Ilość trafień 4.
Zasięg 0.5m.
Ilość celi 3.
konsumpcja 10% HP.
Agresywność moobów zwiększona o 150%
Wymagane skille
Dual Arms lvl 10
Poziom
Skilla
Poziom
Mastery
Mana
Efekt
Punkty
Skilli
1
40
153
172-210 (+92%)
280
2
44
177
202-246 (+92%)
355
3
48
203
235-288 (+92%)
431
4
52
233
273-334 (+92%)
520
5
56
267
316-386 (+92%)
623
6
60
304
364-445 (+92%)
726
7
64
346
417-510 (+92%)
1.079
8
68
392
477-583 (+92%)
1.545
9
72
444
544-665 (+92%)
1.834
Ogólna ilość SP
7.393


Sudden Twist
Typ
Aktywny
Opis
Potężnie atakuje wroga poprzez wymach podwójnymi toporami za pomocą rąk poruszających się tak szybko że stają się niewidzialne. Ci którym nie uda się opanować szoku, krwawią lub mdleją.
Działanie
Obrażenia fizyczne 364~445(90%).
Ilość trafień 3.
Szansa ogłuszenia 15%(lvl 6).
Agresywność moobów zwiększona o 150%
Wymagane skille
Dual Arms lvl 15. Double Twist lvl 12
Poziom
Skilla
Poziom
Mastery
Mana
Efekt
Punkty
Skilli
1
60
105
364-445 (+90%)
726
2
64
143
417-510 (+90%)
1.079
3
68
271
477-583 (+90%)
1.545
4
72
430
544-665 (+90%)
1.834
5
76
625
618-756 (+90%)
2.164
6
80
783
702-858 (+90%)
2.494
7
84
882
795-971 (+90%)
3.790
8
99
991
898-1.097 (+90%)
5.338
9
92
1.113
1.013-1.238 (+90%)
6.806
10
96
1.248
1.141-1.394(+90%)
9.013
11
100
1.398
1.282-1.567 (+90%)
13.174
12
104
?
1.440-1.760 (+90%)
19.938
13
108
?
1.615-1.974 (+90%)
22.750
14
112
?
1.809-2.211 (+90%)
26.016
15
116
?
2.024-2.474 (+90%)
30.079
Ogólna ilość SP
146.746


Deadly Counter
Typ
Aktywny
Opis
Zadaje krytyczne obrażenia w momencie, gdy cel opuści gardę. Umiejętność razi również przeciwników w linii prostej. Obrażena rosną, gdy cel jest pod wpływem statusów blind, sleep, stun lub dull.
Działanie
Obrażenia fizyczne 510-623 (73%).
Ilość trafień 4.
Zasięg 2 m.
Obrażenia gdy przeciwnik leży zwiększone o 50%.
Agresywność moobów zwiększona o 150%
Wymagane skille
Dual Arms lvl 17. Dual Counter lvl 12
Poziom
Skilla
Poziom
Mastery
Mana
Efekt
Punkty
Skilli
1
70
564
364-445 (+73%)
1.670
2
74
637
417-510 (+73%)
1.999
3
78
720
477-583 (+73%)
2.329
4
82
811
544-665 (+73%)
2.975
5
86
913
618-756 (+73%)
4.689
6
90
1.026
702-858 (+73%)
5.675
7
94
1.151
795-971 (+73%)
8.373
8
98
1.290
898-1.097 (+73%)
10.811
9
102
1.444
1.359-1.661 (+73%)
18.532
10
106
1.615
1.525-1.864 (+73%)
21.344
11
110
1.804
1.709-2.089 (7+3%)
24.155
12
114
2.013
1.914-2.339 (7+3%)
27.877
13
118
2.244
2.140-2.615 (+73%)
32.622
Ogólna ilość SP
163.051


Crucial Rush
Typ
Aktywny
Opis
Konsumuje Twoje życie aby zranić wroga, atak ten ma świetną silę przy 5 ciosach. Nie możesz używać tej umiejętności gdy twoje punkty życia są poniżej 10 %.
Działanie
Obrażenia fizyczne 702-858 (64%).
Ilość trafień 5.
Zasięg 0,5 m
konsumpcja 10% HP.
Agresywność moobów zwiększona o 150%
Wymagane skille
Dual Arms Level 20. Crisis Rush Level 9
Poziom
Skilla
Poziom
Mastery
Mana
Efekt
Punkty
Skilli
1
80
661
702-858 (+64%)
2.494
2
84
744
795-971(+64%)
3.790
3
88
836
898-10.97 (+64%)
5.338
4
92
939
1.013-1.238 (+64%)
6.806
5
96
1.053
1.141-1.394 (+64%)
9.013
6
100
1.180
1.282-1.567 (+64%)
13.174
7
104
1.320
1.440-1.760 (+64%)
19.938
8
108
1.475
1.615-1.974 (+64%)
22.750
9
112
1.647
1.809-2.211 (+64%)
26.016
10
116
1.837
2.024-2.474 (+64%)
30.079
11
120
2.048
2.262-2.765 (+64%)
35.165
Ogólna ilość SP
174.563



Opracował: StaszQ oraz Crucio
Źródło: www.konpaku.com.br



Panel użytkownika
Zobacz to!
Shoutbox
Shoutbox
Autor strony: Leszek Wróblowski
Powered by Simple CMS
Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie bez zgody autorów zabronione!