Nawigacja
Strona Główna
Forum
Sklep
Quizy
Filmiki
Dotacja
Kontakt
Kanał RSS
Szukaj
Generator Sygnaturek
Potwory

System Craftingu
Tablety
Alchemia
Questy
Mapy
Item Mall
Postacie chińskie
Postacie europejskie
Forgotten World
Swtor
gry strzelanki
Zarabianie w Necie
Informacje o Cookies
Dotacja
Stan konta Portalu:
Potrzeba: 399 zł (mc)
Zebrano: 192 zł
Brakuje: 207 zł

Jak mogę pomóc?
Najnowsze media
Chmura tagów

Inne systemy


Zasady PK dla wojny o fortece

Zasady PK dla wojny o fortece mają zastosowanie w sytuacji wewnątrz fortecy tylko podczas wojny o fortece.

Zasady PK dla gildii zaprzyjaźnionych

Gildie sprzymierzone biorące udział w wojnie o fortece formują przyjacielskie relacje między sobą. Wobec tego atakowanie członka zaprzyjaźnionej gildii jest niedozwolone.

Zasady PK dla wrogich gildii

Wrogie relacje są formowane między gildiami napastników oraz gildiami obrońców.
Powszechne ataki są dozwolone na podstawie ugruntowanych wrogich relacji.
Jest możliwe powstanie wrogich relacji między gildiami napastników o ile nie są one ze sobą w sojuszu. Żaden członek nie stanie się zabójcą nawet jeśli uda mu się nabić PK wrogowi. Jeśli jeden z członków sam dozna statusu PK, traci wówczas swoje experience points (nie zgubi jednak żadnego itemu).

Zasady ogólne

Zasady PK mają zastosowanie wewnątrz fortecy podczas wojny o fortecę nawet jeśli członkowie gildii noszą darmowe capes.
Członkowie gildii w ubraniach roboczych nie mogą wejść do fortecy.
Zasady PK mają zastosowanie wewnątrz fortecy podczas wojny o fortecę również w przypadku walk między gildiami.
Return Scrolle oraz Reverse Scrolle nie mogą być używane w fortecy podczas bitwy, aczkolwiek dopuszcza się używanie Ressurrection Scrolli.
.Ilość PK ani nie zwiększa się ani nie zmniejsza wewnątrz fortecy podczas wojny o fortece.
Behemoth oraz Dark Dragon Killer trenowane w fortecy są środkami transportu mogącymi atakować, nabić PK wrogowi, te same reguły PK tu zastosowanie co w przypadku PK postaci.


Zasady gidliowe dla wojny o fortece


Każda gildia sojusznicza, która wycofa się bądź zostanie usunięta z sojuszu podczas wojny o fortece formuje wrogie relacje wobec gildii poprzedniego sojuszu, a następnie zostaje przymusem przetransportowana do najbliższego dużego miasta. Jeśli wycofująca się lub usunięta z sojuszu gildii okupuje fortecę, wówczas reszta gildii sprzymierzonych zostaje przymusem przetransportowana.
Gildia, która okupuje fortecę, nie może zostać rozwiązana.
Każda gildia, zgłoszona do atakowania lub obrony podczas wojny o fortece nie może zostać rozwiązana, dopóki wojna nie zakończy się.
Każda gildia zgłoszona do atakowania lub obrony podczas wojny o fortece nie może przyjmować nowych członków lub usuwać obecnych.


Uprawnienia oraz użycie itemów oraz potworów z fortecy na wojnie o fortece



Oznaczenia podczas wojny o fortece

Oznaczenia w wojnie o fortece są widoczne wewnątrz fortecy podczas wojny o fortece. Wskazanie oznaczeń może być zmieniane w oknie opcji systemowych.

Gildia atakująca

ID gildii zaprzyjaźnionej jest oznaczone na biało.
Biały symbol dowódcy znajduje się nad głową dowódcy zaprzyjaźnionej gildii.
Biały symbol zastępcy dowódcy znajduje się nad głową zastępcy dowódcy zaprzyjaźnionej gildii.
ID wrogiej gildii obrońców jest oznaczone na czerwono.
Czerwony symbol dowódcy znajduje się nad głową dowódcy wrogiej gildii obrońców.
Czerwony symbol zastępcy dowódcy znajduje się nad głową zastępcy dowódcy wrogiej gildii obrońców.
ID wrogiej gildii atakującej jest oznaczone na fioletowo.
Niebieski symbol dowódcy znajduje się nad głową dowódcy wrogiej gildii atakujących.
Niebieski symbol zastępcy dowódcy znajduje się nad głową dowódcy wrogiej gildii atakujących.
ID członków party jest oznaczone na zielono.
 
Gildia obrońców.

ID gildii zaprzyjaźnionej jest oznaczone na biało.
Biały symbol dowódcy znajduje się nad głową dowódcy zaprzyjaźnionej gildii.
Biały symbol zastępcy dowódcy znajduje się nad głową zastępcy dowódcy zaprzyjaźnionej gildii.
ID wrogiej gildii obrońców jest oznaczone na czerwono.
Czerwony symbol dowódcy znajduje się nad głową dowódcy wrogiej gildii obrońców.
Czerwony symbol zastępcy dowódcy znajduje się nad głową zastępcy dowódcy wrogiej gildii obrońców.
ID członków party jest oznaczone na zielono.


Panel użytkownika
Zobacz to!
Shoutbox
Shoutbox
Autor strony: Leszek Wróblowski
Powered by Simple CMS
Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie bez zgody autorów zabronione!